Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

08 Juni 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vandaag bekijken we de Grand Canyon. Vanuit de lucht is de grootsheid zichtbaar, ook vanaf de grond is de Canyon enorm. We rijden naar verschillende uitzichtspunten. De mooiste is misschien wel Desert View. Hier hebben we uitzicht op de Colorado River die door de Grand Canyon stroomt. Onderweg komen we ook nog Elken tegen. Ook andere dieren laten zich weer volop zien. Op de camping verblijven weer veel eekhoorns. Ze hopen dat ze hier nog wat mee kunnen pikken van eten dat blijft liggen. Of in ieder geval de kruimeltjes.
Aan het einde van de middag genieten we nog op de camping van het heerlijke weer. Het is hier warm maar niet zo overdreven als in Las Vegas. De temperatuur ligt hier rond de 30 graden en er staat af en toe een heerlijk windje. Aangenaam weer. De nachten zijn mild. Heerlijk om te slapen in onze tent.
Na wat gegeten en gelezen te hebben gaan we vroeg naar bed. Morgen gaan we verder rijden naar de Bryce Zion camping. Ongeveer vier en een half uur rijden. Vanaf daar gaan we andere canyon parken bekijken. Want er is veel diversiteit.