Dag2 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Dag2 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Dag2 Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

05 Juni 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Deze ochtend beginnen we rustig aan. We besluiten eerst eens lekker te gaan zwemmen in het zwembad van het hotel. Het is klein maar heerlijk rustig. Dus alle ruimte.
Rond een uur of 16:00 uur gaan we naar Las Vegas. We gaan zo laat omdat we vooral tijd willen vrijmaken voor de stad in het donker. Er valt genoeg te beleven. We beginnen bij hotel Paris waar we de Eiffeltoren op gaan. De Eiffeltoren heeft een lift. We hoeven dus niet met de trap. Vanaf boven hebben we een prachtig uitzicht over Las Vegas. We hebben een mooi overzicht over de stad.
Nadat we weer beneden zijn gekomen bekijken we hotel Paris. Daarna lopen we nogmaals naar Ceasars Palace. We hebben gehoord dat ze daar een mooi bewegende fontein hebben over Atlantis. Het blijkt een soort van 'Efteling' attractie te zijn. Met bewegende poppen die het verhaal van Atlantis vertellen. We komen zelfs in een ander deel van het hotel waar we nog niet geweest waren. We vinden Ceasars Palace toch wel één van de indrukwekkendste hotels in Vegas.
Ondertussen is het buiten donker geworden. We gaan naar de waterval van Mirage. Waar om 21:00 uur de vulkaan zal gaan uitbarsten. Een waar spektakel van vuur. Mooi en spectaculair om te zien in het donker.
Daarna gaan we naar hotel Venetian. Met gondels. We zijn nieuwsgierig of de gondels ook binnen varen. En jawel, er is een heuse gracht aangelegd tussen de winkels en eetgelegenheden door. Binnen waan je je bijna in Venetië. We zeggen bijna, omdat het natuurlijk ook wel erg nep blijft. Zoals alles hier in Vegas. O ja, we zagen veel limousines en Elvis in een scootmobiel. Helaas hadden we het te laat door. Anders was het een hilarische foto geweest.
De avond sluiten we af met de watershow voor het Bellagio. Prachtig om te zien al die fonteinen die dansen op muziek.
Het was weer indrukwekkend maar we hebben wel een beetje genoeg van al die pracht en praal. Morgen maken we een hele andere tocht. Eentje waar de natuur weer centraal staat. Een vliegtocht met sportvliegtuigje over de Grand Canyon. Dat belooft wat.

Tags: Las Vegas