Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Salt Lake City

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

21 Juni 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Vandaag hebben we geen plannen om Salt Lake City te bekijken. De stad heeft weinig bijzonderheden en is gewoon een moderne stad. De binnenstad is gemoderniseerd.
We hebben nog een kofferbak vol met camping spullen die we niet mee kunnen nemen naar Nederland. Twee stoelen, tafeltje, slaapzakken, kussens en een luchtpomp. We besluiten om naar het Leger des Heils te rijden om daar eens na te vragen of ze een aantal spullen kunnen gebruiken voor de arme medemens. De navigatie kent maar liefst drie adressen in Salt Lake City. We rijden naar het eerste adres. We zoeken ons een slag in de rondte en vinden geen Leger des Heils. Op het adres waar ze zouden moeten zitten wordt nieuwbouw gepleegd. Ook op het tweede adres is het Leger nergens te bekennen. Gelukkig biedt het derde adres ons wat we zoeken, het Leger des Heils. Er staat een vrachtauto spullen in en uit te laden. We vragen aan de mensen die daar bezig zijn of ze de spullen kunnen gebruiken. Ze reageren heel positief en willen graag onze spullen hebben. We laden uit, worden gezegend en een fijne dag toegewenst. We zijn blij dat we een goed doel hebben gevonden. Dat geeft een veel beter gevoel dan deze spullen in een container te moeten gooien.
We rijden vervolgens naar het centrum van Salt Lake City. We gaan naar de Macy's. Een soort van V&D. Wesley heeft nieuwe kleren nodig. Hier in Amerika is kleding goedkoper dan in Nederland. Wesley koopt nieuwe spijkerbroeken en polo shirts. Ook Kim gaat niet met lege handen naar huis. Drie mooie jurken worden toegevoegd aan de kleding collectie van Kim. Daarna eten en drinken we nog wat en gaan terug naar het hotel.
We pakken de koffers in en kijken een filmpje.
Vanavond vroeg naar bed. Morgen staan we om 6:30 uur op. Na het ontbijt gaan we naar het vliegveld voor de vlucht terug naar huis. Het was een prachtige reis om nooit te vergeten.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Wij hopen dat jullie van een afstandje hebben kunnen mee genieten. Tot gauw in Nederland!

• 22 Juni 2016 - 08:07

Angelique:

Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt en veel moois gezien. Heel leuk om jullie avonturen mee te lezen. Een hele goede terug reis gewenst, tot snel! Xx van ons allen

• 22 Juni 2016 - 11:55

Louise:

Kim en Wesley, het was prachtig om zo met jullie mee te reizen, bedankt bedankt deze mooie trip. Een goede terugvlucht en dan lekker weer in je eigen bedje heel lang slapen......

• 23 Juni 2016 - 23:59

Rina:

Het was inderdaad ontzettend leuk om op deze manier de reis te delen! Ik heb ervan genoten. Slaap lekker in jullie eigen bedje......