Dag3 Yellowstone NP - Reisverslag uit Pahaska Tepee, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Dag3 Yellowstone NP - Reisverslag uit Pahaska Tepee, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Dag3 Yellowstone NP

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

19 Juni 2016 | Verenigde Staten, Pahaska Tepee

Vandaag is onze laatste dag in Yellowstone National Park. We rijden naar Mammoth Hot Springs Terraces. Ruim een uur rijden vanaf de camping.
Het is de moeite meer dan waard. De Mammoth Hot Springs lijkt wel één hele grote berg vol thermische activiteiten. De berg bestaat uit allerlei lagen, de terrassen. Het is bij aankomst al een fascinerend gezicht. De parkeerplaats ligt beneden en dan kijk je recht tegen een rokende berg aan. Geweldig. Overal zijn paden aangelegd en we kijken onze ogen uit. Het is een prachtig stukje landschap en het ruikt er heerlijk naar zwavel.
Na Mammoth Hot Springs rijden we richting het noordoosten waar we onderweg wat eten. Via deze weg rijden we terug naar de camping.
Morgen gaan we naar Salt Lake City, onze laatste bestemming van onze reis. Vol mooie herinneringen aan dit prachtige park. Naar ons idee het mooiste nationale park dat we gezien hebben. De diversiteit is enorm. Thermische activiteiten, meren, bergen, bossen en uitgestrekte weiden. Het was meer dan de moeite waard om zover te rijden vanaf de Canyon parken.

• 22 Juni 2016 - 11:05

Carry Backers30@gmail.com:

Jammer dat het er weer opzit hè heb genoten van jullie reisverslagen en foto's voor jullie zal het een onvergetelijke reis zijn geweest. WENS jullie een hele fijne terugreis .
    Groetjes Thon en Carry

• 24 Juni 2016 - 00:02

Rina:

Wat een prachtige kleuren en vormen weer! Genieten.......