Bryce Zion - Jackson - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Bryce Zion - Jackson - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Bryce Zion - Jackson

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

14 Juni 2016 | Verenigde Staten, Teton Village

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan en hebben de auto ingepakt. We hebben een autorit van 905 kilometer voor de boeg. Zo'n 9 uur rijden.
Voor het eerst mogen we 80 miles per uur rijden op de snelweg. Dat is 130 km/h. De snelwegen die we rijden zijn erg rustig. Alleen de snelweg bij Salt Lake City is druk. Dat wil zeggen, er rijden veel auto's maar er zijn geen opstoppingen. Op het moment dat we voorbij de stad zijn wordt het weer heel rustig op de weg. De reis voorloopt voorspoedig. Je kunt hier sneller een grote afstand afleggen dan in Europa. Omdat het op de weg rustig is, rijdt het voor jezelf ook een stuk rustiger. We hebben daardoor minder pauze momenten nodig onderweg.
Uiteindelijk komen we aan in Jackson. Een klein stadje vlakbij Grand Teton National Park. We hebben hier een mooi appartement. Het is fijn dat we ook een keuken hebben. Morgen avond kunnen we koken. Best lekker na al die fast food restaurants. De komende twee nachten verblijven we hier.
Jackson is behoorlijk toeristisch. Er zijn veel hotels, restaurants en ski winkels. Duidelijk is dat dit een gewild wintersport gebied is. Ook wordt er veel aan watersport gedaan. Logisch want er zijn hier grote meren te vinden.
Morgen gaan we naar Grand Teton National Park. Over twee dagen reizen we verder naar Yellowstone. De verste bestemming op onze prachtige reis.

• 16 Juni 2016 - 10:57

Rina:

Prachtige foto. Zijn dat de Rocky's? Of Teton?

• 16 Juni 2016 - 22:28

Aleke:

Hoi Wesley en Kim,

We vinden het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie zijn toch alweer heel wat dagen van huis.
    Maken heel veel mee en genieten volop, dat kunnen we aan jullie verhalen merken.
    Verlangen jullie alweer terug naar huis of zouden jullie daar wel willen blijven?
    Heb het fijn, en we blijven jullie graag volgen :-)

Groeten van
    Maarten en Aleke