Sequoia NP - Yosemite NP - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Sequoia NP - Yosemite NP - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Sequoia NP - Yosemite NP

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, Sequoia

Vandaag is het tijd om Sequoia National Park te verlaten. De nacht was overigens weer koud. Gelukkig gaan we nu naar Yosemite National Park. Daar is de temperatuur een stuk hoger. Nadat we onze spullen hebben ingepakt zijn we nog even in het zonnetje blijven zitten op de camping. Ondanks de koude nachten is de temperatuur overdag lekker. Vooral in de zon. We genieten. Tegen het middag uur wordt het tijd om op pad te gaan. Een behoorlijk stuk rijden, ongeveer vier uur. Onderweg zijn we nog gestopt voor wat boodschappen. Uiteindelijk komen we tegen zessen aan op onze camping in Yosemite National Park.
Nadat we de tent hebben opgezet rijden we een stukje het park uit naar een restaurant. Daar hebben we heerlijk zitten eten. Aan de avond temperatuur is te voelen dat deze nacht een stuk aangenamer zal zijn op de camping.
Morgen onze eerste dag in Yosemite National Park.