Yellowstone - Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Yellowstone - Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Yellowstone - Salt Lake City

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

20 Juni 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Deze ochtend zijn we vroeg opgestaan om de spullen in te pakken. We rijden naar Salt Lake City waar we verblijven in het Super8 hotel bij het vliegveld. We verblijven daar één dag. Het is zes en een half uur rijden. In totaal hebben we deze reis 3655 miles gereden. Dat is 5882 kilometer. We hebben acht nationale parken en drie steden bekeken. We reisden door maar liefst zes staten: Californië, Nevada, Arizona, Utah, Wyoming en Idaho. Zomaar een paar feiten over onze reis.
Na zes en een half uur rijden komen we aan in Salt Lake City. Het Super8 hotel is een mooi hotel. We hebben een grote kamer met een zitje. Een mooie kamer om onze koffers goed in te pakken. Het wordt wat passen en meten want we willen de tent, die we hier gekocht hebben, graag meenemen naar Nederland. We hebben er thuis namelijk nog geen één. Dan kunnen we in Nederland ook nog eens een weekendje kamperen en de tent meenemen in een volgende reis.
In dit hotel hebben we wifi. Vanavond gaan we lekker een filmpje kijken op Netflix.