Op de camping - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Op de camping - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Op de camping

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

11 Juni 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Afgelopen nacht was het weer behoorlijk onstuimig. Er trok een onweersbui over met behoorlijk harde wind. We werden er wakker van. De wind ging enorm te keer. De tent werd helemaal schuin geblazen. We besloten even in de auto te gaan zitten. Wel zo veilig met onweer. Door de harde wind trok de bui snel over. Na een half uurtje in de auto gezeten te hebben, lagen we weer in onze tent te slapen. Het onweer verdween maar de harde wind bleef.
Ook vanochtend en een groot deel van de middag staat er een harde wind. Er trekken buien over. Het blijft redelijk droog op wat spetters na. Gelukkig zal de wind afnemen in de loop van de middag en avond.
We besluiten vandaag op de camping te blijven. We kunnen af en toe buiten in het zonnetje zitten. Zover de zon te bekennen is. Eten, drinken, een boek lezen of spel spelen kan beter in de tent. Alles wordt buiten weggeblazen. Het lijkt wel of we op het strand in Scheveningen zitten. Gelukkig hebben we stoelen en een tafeltje. Deze hebben we in de tent gezet om lekker te kunnen zitten. We vermaken ons wel. Hopelijk is dit onstuimige weer voor één dagje. Morgen willen we graag naar Bryce Canyon waar Kim een rit van twee uurtjes per paard wil gaan maken. We hopen er het beste van.

• 12 Juni 2016 - 13:54

Louise:

Jullie zitten er knus bij hoor!
    Wij kwamen daar in een zandstorm en die ging over in een sneeuwstorm, ook bijzonder.
    Ik hoop dat de storm snel minder wordt.

• 13 Juni 2016 - 22:46

Rina:

Leuk tentje! En fijn, dat jullie er ook in kunnen zitten met wat minder weer, want de hele dag liggen/hangen in je tent, daar word je ook niet vrolijk van (en je krijgt overal pijn).