Laatste dag Schotland - Reisverslag uit Balloch, Verenigd Koninkrijk van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Laatste dag Schotland - Reisverslag uit Balloch, Verenigd Koninkrijk van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Laatste dag Schotland

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

28 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Balloch

Zaterdag, onze laatste dag in Schotland. Vandaag is het regenachtig. We besluiten om Loch Lomond wat beter te verkennen. We rijden naar Loch Lomond Trossachs National Park. Geen idee hebbende wat we daar aantreffen. We komen aan op een grote parkeerplaats. Maar dan ook echt groot. We hebben allebei direct het idee dat hier meer is dan alleen natuur. En jawel. Het leek wel of we op Scheveningen stonden. Langs Loch Lomond is een hele boulevard gebouwd met allemaal winkels. Je kunt er roeiboten en kano’s huren. Één en al toerisme. Niet echt wat je verwacht van een nationaal park. Aangezien het een beetje regent besluiten we na een korte wandeling verder te rijden langs de andere kant van Loch Lomond. Het weer valt een beetje tegen en al snel besluiten we terug te gaan naar ons huisje. We zijn ook wel een beetje reis moe. Drie weken hebben we veel moois gezien. Schotland is een fantastisch land met prachtige natuur. We hebben veel mooie foto’s en filmopnames. Dat wordt een hoop nagenieten. Morgen vliegen we terug naar Nederland. Om 19:00 uur zullen we aankomen op Schiphol. Moe maar voldaan na een prachtige vakantie met prachtige herinneringen.

Tags: Loch Lomond