Krk - Reisverslag uit Lovran, Kroatië van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu Krk - Reisverslag uit Lovran, Kroatië van Wesley en Kim - WaarBenJij.nu

Krk

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Kim

18 Juli 2013 | Kroatië, Lovran

Donderdag, de derde dag, zijn we naar het eiland Krk gereden. Krk is makkelijk te bereiken door een lange brug vanaf het vaste land. Uiteindelijk kwamen we aan in de gelijknamige plaats Krk. Krk is een gezellig vissersplaatsje met een oud stukje stadsmuur. De stadsmuur mag je beklimmen. Vanaf de muur hadden we een prachtig uitzicht op de haven en de zee. Ook in Krk konden we de lokroep van heerlijk ijs niet weerstaan. De temperatuur en goede kwaliteit van het ijs maken het een waar genot. Na Krk zijn we terug gegaan naar Lovran. ’S Avonds zijn we naar de camping gereden een paar minuten vanaf het appartement. Op de camping stonden Kim haar ouders. We hebben gezellig met z’n allen gebarbecued. Nadat de zon onder was gegaan en het eten op was zijn we met z’n allen, en Tessa de hond, naar de kust gewandeld. Na een wandeling hebben we nog gezellig wat gedronken op een terrasje. Daarna was het tijd om terug te keren naar het appartement om te genieten van een welverdiende nachtrust.

Tags: Krk, Kroatië